Thursday, August 13, 2009

aku tak hilang. percayala.

macam mana perasaannya bila satu dunia menentang kau.
bila satu dunia melupakan kau

kalau aku!!
aku akan terus menentang.
aku akan terus hiraukan.
asalkan aku puas.
semua target aku capai..
ku gengam..

SELFISH???
takla..

sebab aku yakin itu pendirian aku. dari aku dilahirkan aku telah terhasut dengan ideology DR.MAHATHIR MUHHAMAD.

aku tak mahu jatuh kerana orang lain...
aku mahu bangun diatas kaki aku sendiri..

aku sangat terpengaruh dengan beliau. biar seluruh rakyat malaysia menentang, beliau tetap dengan pendirian beliau.

AKU KAGUM!! aku mahu jadi sepertinya..
berjaya sepertinya.
dan dihormati sepertinya seperti suatu masa dahulu..

EGO!!!ya

dunia tentangla aku. aku tak akan berganjak walau kau menolak aku. kau meminggir aku.
aku punya cukup rohani dan kuat jasmani untuk mengharung engkau..

mungkin hari ini aku yang teperusuk busuk dibawah tapi aku yakin satu hari nanti kalian akan bangga mendabik dada untuk aku.!!!

maaf ibu maaf bapa.

p/s: hati aku hanya mahu bermeditasi.. agar aku bangun dan berhenti putus harapan..

2 comments:

Anonymous said...

smart...sy kagumdgn semangat akak..

peace...

miSs LovaLova!~ ;p said...

bkn ko slh ejaan name DR.MAHATHIR MUHHAMAD ke? bukan MOHAMAD?

About