Monday, April 20, 2009

ade idae bagi. tolong!!!1


photo capture: qawiem editing :nurein



aku memerlukan pendapat dan cadangan bagaimana menghasilkn kesan dramatik yg menunjukn kesengsaraan dengan hanya sebuah rumah usang.

aku kehabisan idea.

dan aku memerlukan lokasi rumah usang yang lebih usang..

ada cadangan??..

aku selesai shoot di beberapa lokasi yang berlainan tapi belum cukup memuaskan hati aku.
aku terpikir untuk ke bekas bangunan higland tower ataupun 7 deret rumah teres berhantu di ampang..

tapi ade sesuatu di khuatiri.

mampu ke aku??..

4 comments:

TashadeNatasha said...

goodluck!
aku tak tau nk tlg macam mana.
maybe u must face the risk, and later u will see the good results!

lovie say : said...

haha. Thanks..

Anonymous said...

xpayah la nak mengada2 g umah hantu tuh..
cukup la dgn peristiwa biawak mati tepi umah tu..
itu pun lu takut nak lalu sampai terpaksa naik teksi..
tu blum masuk kalau ada org meninggal..
seminggu lu x jalan kaki..
naik teksi je..
haha..

lovie say : said...

ala.... lu kecohla... pecahla rahsia den

About